måndag 23 februari 2009

Vår lördag

var inte som alla andra dagar. Det var dagen då vi gifte oss. En helt underbar dag fick vi tillsammans med vår familj och våra vänner.

Den senaste tiden har mycket av min sytid lagts på att få klart klänningen på bilden. Någon kanske minns det här inlägget?! Det skulle bli min brudklänning (även om nyårsblåsa i det randiga tyget faktiskt fanns med i tankarna också så var modellen uttänkt för den här klänningen). Klännignen har jag sytt tillsammans med min mamma (utan henne hade det inte gått) och jag är så nöjd med den, kände mig vackrast i världen i lördags. Jag lovar att visa fler bilder i bättre kvalitet när vi får bilderna från fotografen, just nu är det här den en av få bilder jag har från i lördag. Även I har en klänning i samma tyg (hrm, siden tycker inte om att bli suget på, det liksom tappar både lyster, styrsel och tja,allt fint utseende) som även den kommer visas här. När jag hämtat mig och orkat ta fram kameran.

Nu är vi man och hustru, helt obegripligt egentligen men helt otroligt häftigt!

31 kommentarer:

gullhjärta sa...

Stort grattis! Tycker att ni valde den bästa dagen att gifta er på. HIHI! Ganska roligt att det var två sybloggare som blev gifta samma dag. Visst är det härligt att vara fru! Jag tycker att det är lite svårt med nytt namn bara, skrev fel två ggr idag. :)

OttoPippi sa...

Grattis kära fru Strömming!!!!!!

snork sa...

Grattis! fantastiskt, väntar med spänning på fler foton!
Hälsa mamma ; ))))
/ linn

rino sa...

grattis!
fin färg på din klänning

Mallaching sa...

Grattis! Ska gifta mig till sommaren :) har inte ens funderat klart på klänningsmodellen än... känner mig lite stressad för jag börjar snart jobba.... jättefin klänning!

Zanna sa...

Åh grattis! Va kul... Det verkar va många som ska/har gift sig nu :)

Henrietta sa...

Grattis! Fin klänning!

stora lilla j sa...

Stort grattis världens bästa fru Strömming!

Marie Frost sa...

Många grattisar!

LinSar sa...

Stort GRATTIS!!! Va kul att gifta sej.Underbar klänning.

Botilda sa...

Varma gratulationer till herr och fru Strömming! Och vilken pangklänning - fantastiskt fin modell och färgval. Grattis till det också!

Doris_Assar sa...

Stort Grattis! Ska bli kul med fler bilder och även på lilla I:s klänning :-)

Anna-Snoddas sa...

Ett stort GRATTIS! Så härligt! Klänningen ser superfin ut!

Tygterrier sa...

GRATTIS! Åh, vad kul! Som alla andra så ser jag förstås fram emot fler bilder :-)

sygryn sa...

STORT GRATTIS till herr och fru strömming!!!!

Lotta Sultan sa...

grattis till både herr och fru!
vilken vacker guldklimp du var.

Efwa - Medea sa...

Ååh GRATTIS!! Vad fin du var. Har maken slips i samma tyg?? Ska bli kul att se fler bilder och även på lilla I:s klänning såklart.
Kramar Efwa

Veronica Tingvall sa...

Grattis, vad härligt!
Klänningen ser underbar ut och det ska bli kul att se fler bilder.
Kram/Veronica

Anonym sa...

stort grattis!! Vacker klänning också=)

Anonym sa...

stort grattis!!! vacker klänning på vacker brud =)

od Andulky sa...

Stort grattis!!! Härlig klänning du har sytt!

Hello sa...

Grattis! Så roligt!

Vad fina ni var! Klänningen blev ju super!

Solveig Lövendahl sa...

Grattis, grattis!! Så roligt!! Verkar som sagt vara många som gifter sig nu, här är en till som du vet. Du ser jättefin ut i klänningen, ser fram emot att se fler bilder!

Anonym sa...

Stort grattis till dig och din äkta man. Och stort lycka till med livet som fru.

Klänningen ser jättefin ut - ser framemot tydligare bilder här på bloggen framöver.

märkvärdig sa...

Jättestort Grattis!!! Klänningen ser supersnygg ut, ser fram emot fler bilder!

Helena sa...

Grattis! Superfin klänning! Ska bli kul att se fler bilder på klänningen/klänningarna!

prickig design sa...

Stort grattis till er! Superfin klänning! Det har du gjort bra!

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

GRATTIS /Karolina

Anonym sa...

Vad roligt! Gratttis. ska bli kul att se fler bilder.

fante sa...

Stort grattis :-)

Heimlaga sa...

Grattis! Fru Strömming låter helt underbart...