torsdag 24 juni 2010

Förhandsboka Iris visa

Det ser bra it med Iris visa efter tvätt. Pratade med fabriken och trycket är inte (provtryck gick inte in i maskinen, de är för små) så det är lite svårt att säga hur tyget blir på riktigt. Jag är dock nöjd med det jag ser och kommer att satsa på det här! Ska trycka igen med nya färger på det gula tyget så det inte blir så blekt tryck och så ska jag testa jerseyn också. Efter det har jag tänkt beställa så förhoppningsvis finns tyget hos mig till hösten.

Om du vill förhandsboka Iris visa, maila till mig med namn, adress, epost och hur mycket av de olika färgerna du vill boka. Jag har tänkt att det blir ca 170 meter av varje färgställning men om det kommer in många förhandsbokningar kan jag öka mängden tyg jag låter trycka upp.  Maila till sy-stromming@hotmail.com
Jag kommer inte att fakturera något innan jag har fått hem tyget så det kostar ingenting att visa sitt intresse! Detta kan innebära att är tyget kommer att det kan ta en vecka eller två för mig att få iväg allt tyg. Jag kommer att expediera era ordnar i den ordning de betalas efter att jag skickat fakturorna med e-post.

Tygen är 66 tum breda vilket motsvara ca 165 cm så det är lite bredare än normalt. Priset har jag inte 100% koll på men som jag skrivit förut så blir det inte högre än 165 kr per meter.

Jag kommer att vara bortrest i en vecka ungefär nu, fira midsommar och lata mig i solen på landet med barnen, så får du inget svar är det för att vi inte har någon bra uppkoppling på landet.

Inga kommentarer: