fredag 26 november 2010

CeTho Designs lustiga djur och traktorer!

Jag kommer att ta in CeThos "lustiga djur" och "traktorer" för försäljning i Sverige. De kommer att läggas ut i butiken i början av nästa vecka. Båda tygerna är interlock med reaktivt tryck och de är oeko-tex märkta. De kommer att finnas i begränsad mängd.

Priset blir 180 kr / meter. Jag kommer att skicka ut ett nyhetsbrev om när dessa går att beställa i butiken. Så prenumererar ni inte på nyhetsbrevet ännu och vill vara säkra på att få en bit av detta tyg - anmäl er här och håll utkik! Så fort jag veta att tygen är på väg hit så lägger jag ut det till försäljning. Det blir i början av nästa vecka.
 Om ni vill se plagg uppsytt i de lustiga djuren så kolla här! Visst är det fint!

Snart ska jag blogga om sydda saker. Jag har sytt som en tok den senaste tiden men inte hunnit fota eller blogga om det. Imorgon kanske!

4 kommentarer:

Palven sa...

Två frågor:
Vad kommer tygerna att kosta per meter samt finns det möjlighet att boka upp sig på "lustiga djur"?

Liza sa...

undrar samma sak som palven.

Annika/Idis o jag sa...

Åh, djuren vill jag också ha! Går det att förhandsboka?

od Andulky sa...

Jag vill köpa av traktorerna!!!! Helt underbara!