söndag 23 januari 2011

Pirattröja

Jag som längtat så efter årets första UppSyttjunta får bli hemma och vara sjuk istället. Ett inlägg får det bli stället medan jag väntar på att piggna till. Ett obloggat plagg till hittade när jag jag gick igenom bilder på sydda kläder 2010. En beställd t-shirt i strl 86. Inget konstigt alls med denna, såg till att få bra mönsterpass på tyget. Älskar verkligen piraterna, de är så härliga! Denna var förmodligen för stor för mottagaren men kommer att passa bra när det snart blir lite varmare!

Pirattyg från Mjuka Tyger och mitt eget mönster.

3 kommentarer:

od Andulky sa...

Superfin!!! Älskar mönstret!
Här är en till som deppar över missad junta :-(. Krya på er, vi har också sjukstuga..

Karin sa...

Vi saknade både dig, A och K idag. Krya på dig!

Hello sa...

Jag älskar också pirattyget! Det är så fint och coolt.