måndag 27 juni 2011

Nya butiken

Är inte öppen ännu!

Den ligger online just nu för jag har hjälp av mitt webhotell att öka farten i butiken och de hjälper mig med en del buggar!

Elefanterna och staden är inte slut, de har inte anlänt ännu! Det finns inga aktiva varor i butiken utan kunder hänvisas till min gamla butik i en vecka till ungefär!


Så, ni har inte missat tygerna föra tt de inte går att beställa i nya butiken! De kommer om ca 10 dagar och kommer att aktiveras i nya butiken när jag lanserar den! Jagber om ursäkt för att butiken ligger online nu och förstår att det kan vara lite förvirrande! Det står dock på första sidan på butiken att den är under uppbyggnad och att kunder hänvisas till gamla butiken!

Jag återkommer här och i nyhetsbrev om lansering av butik och erbjudanden! Jag jobbar så fort jag kan med att få upp nya butiken och jag kommer att ta ner den från nätet så snart som webhotellet har hjälpt mig med det som de ska göra. Under tiden måste den tyvärr ligga synlig.

Tack!

Inga kommentarer: