tisdag 8 januari 2013

Merinoull!

Jag har beställt hem lite mer mulesingfri merinoull. Den lades upp till bokning tidigare idag och det gick i rasande fart sedan var det mesta borta. Jag kan få hem mer av denna men det är svårt att veta hur mycket jag ska ta hem. Eftersom det är via mellanhand blir ju priset inte lika förmånligt, varken för mig eller er men jag är ändå glad att kunna få hem denna ull då jag nästan varje dag får frågor om mer ull via mailen!

Nu tänkte jag såhär. Jag öppnar ullen för bokning fram till fredag kl 19. Alla färger som går att ta hem lägger jag ut till bokning. Så får ni beställa fram tills dess och på fredag kväll lägger jag min beställning. Så tar det ca 1 vecka innan tygerna kommer hit.

Då hinner ni bestämma er vad ni vill ha och jag vet vilka färger som är populära och vilka som inte är det. Sedan tar jag såklart lite extra eftersom jag gärna vill ha med ull till syfestivalen även denna gång!

Välkomna in i butiken med era bokningar, dessa är bindande men betalningen behöver inte ske direkt utan kan vänta till i nästa vecka men jag ser gärna att allt är betalat när tygen anländer!

Ni som redan har bokat det jag har köpt kan räkna med leverans i nästa vecka.

Jag kommer nu lägga upp den ull som finns tillgänglig för beställning, det kan ta en liten stund innan alla är uppe. Kika gärna in ikväll (tisdag) efter kl 21 så ska alla tyger finnas där.


Inga kommentarer: