måndag 18 februari 2013

Butiken är tillfälligt stängd

Som ni kanske har märkt har butiken varit nere under helgen och det för att vi inte kunnat hålla koll på lagret medan vi varit på syfestivalen. Butiken kommer att vara fortsatt stängd i några dagar medan vi inventerar det som är kvar. Jag jobbar ju dagtid och är borta 12 timmar om dagen och det blir inte mycket tid som jag hinner jobba med inventering på kvällarna.

Det går tyvärr inte att lägga beställningar via mail under den här tiden då det blir för rörigt för mig att hålla reda på allt då. Ber er bara vänta så kommer det att komma erbjudanden på de kvarvarande tygerna ut i butik!

Tack för en jätterolig helg på syfestivalen! Alltid lika roligt att komma dit! Det var ändå lite vemodigt denna gång eftersom vi sålde ut lagren. Kanske kommer vi igen, kanske inte! Vem vet vad vi hittar på framöver.

Det vi kommer att ha kvar i webbutiken framöver är bambutygerna, PUL och andra blöjtillbehör.
Mönstren från Cake blir också kvar ett tag. De gillar jag skarpt!


2 kommentarer:

od Andulky sa...

Jag hade missat att du skulle sälja slut tygerna. Tråkigt, men jag har full förståelse!!
Kram!

Angi sa...

Jag kommer sakna dig och dina tyger men all respekt och förståelse för beslutet! :o)
Jag är väldigt imponerad över hur du lyckats få ihop allt, dygnet har ju trots allt bara 24 timmar... ;o)
Kram